Dne 17. - 18. 11. zavřeno

PALSIUM (ROAD)

Pulsium je nový standard pro tým FDJ.fr pro dlouhé klasiky a těžké silniční závody. Je připravený nový rám, který snoubí absorpci s výkonem, komfort se vzhledem. Díky této nové zbrani, budete trávit hodiny rádi v sedle!

Při zahájení projektu Pulsium, inženýři Lapierre dostali jednoduchý úkol: vytvořit kolo pro těžší terén, který bude lépe pohlcovat vibrace než jakýkoli jiný model. Po 1. roce vývoje přišli s novým karbonovým rámem, který má skvělou geometrii a jedinečný design trubek. Nabízí vertikální flexibilitu, při zachování boční tuhosti. Toto je nepostradatelné pro jakékoliv závodní kolo hodné týmu UCI World Tour.

Díky zcela nové SAT (technologie pro tlumení nárazů), jedné z nejvýraznějších novinek tohoto roku, stejně jako nové uspořádání uhlíkových vláken a jeho vytrvalostní geometrii, je Pulsium rám, jehož absorpce a jezdecká ochrana jsou jedinečné!

Power Box technologie je součástí (spodní část rámu, věnovaný síle). Žádná energie není zbytečná. Stejně jako Xelius EFI, je to kolo s mimořádnou tuhostí pro akceleraci.

Pulsium se skládá ze 3 standardních modelů, plus 2 modely v programu Ultimate. Všechny jsou vybaveny spolehlivými komponenty. Pro vaši představu: kompaktní 11-ti rychlostní Shimano, Shimano brzdy, Mavic nebo Shimano kola.

Absorpční technologie:

SAT (Shock Absorption Technology) – elastický prsten, který absorbuje flexibilitu mezi sedlovou trubkou a horní rámovou trubkou
27,2mm sedlová trubka – zvyšuje vertikální flexibilitu o 27% z předchozích modelů Sensium
zakřivené, štíhlé sedlové vzpěry: chovají se jako listová pružina
přední vidlice s optimalizovanou tuhostí a zvýšenou offset ( 50mm místo 43mm, pro lepší manipulaci): funguje podobně jako sedlové vzpěry
zakřivená horní trubka – usnadňuje flexibilitu v tahu a tlaku, a taky absorpci vidlice

Přepracována montáž uhlíkového vlákna: specifická montáž v závislosti na funkci jednotlivé trubky, všechny používané vlákna mají Young modul 40t a méně, různé vlákna používané (Young modul 24t a 30t) pro lepší odolnost proti nárazu a lepšímu pohlcování vibrací.

Výsledek:

– zvýšená flexibilní kapacita
– lepší absorpce nárazů a vibrací
– vylepšená spolehlivost

Power Technologie

Začlenění technologie Power Box přináší: nadrozměrnou hlavní trubku, dolní trubku, spodní držák a zadní vidlice (stejná boční tuhost jako Xelius EFI) a maximální délka uhlíkového vlákna s optimálním přenosem energie z pedálů.

Ostatní technologie:

– specifická geometrie pro Enduro (6 velikostí) : řetězových stejné délky jako na Sensium kvůli stability, tlumení nárazů a vůli v pneumatikách; hlavní trubka o 5mm větší než na Sensium pro pohodlnější jízdu
– zadní brzdy se třmenem a nastavitelným adaptérem kompatibilní s dlouhým třmenem nebo krátkým, a je kompatibilní s pneumatikami až 700 x 32C
– integrovaná sedlová svorka
– kabeláž směrována přes horní rámové trubky a redukce hluku na nerovném terénu

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.