Dne 17. - 18. 11. zavřeno

E:I SHOCK AUTO (MTB)

Tato malá revoluce je známá po celém světě. V roce 2013 byl vyvinut náš inteligentní systém odpružení: e: i Shock. Pro rok 2015 se to upravilo a optimalizovalo, zrodilo se: e: i Shock Auto, které by mohla být nejdůležitější inovací pro budoucnost MTB.

 

 

Jak to funguje?

Princip e: i Shock zůstává stejný: Shock je řízen elektronikou, s přihlédnutím k terénu a šlapání. E: i Shock Auto systém se skládá z několika komponentů:

– 1 počítač umístěn na řídítkách, s ovládacím tlačítkem a LED dioda, která indikuje zvolený režim a polohu nastavení odpružení
– 1 rock Shox Monarch RT3 Relé s motorem pro odpružení
– 3 sběrače: 1 sběrač na řídítkách, 1 sběrač na vidlici a 1 pro šlapání na spodním držáku.
– 1 cylindritická baterie (25H autonomie)

Dva zrychlené měřiče pohybů vidlice (rychlost a intenzita otřesů) a měřič u šlapání zjišťuje frekvenci šlapání. Tyto údaje jsou hned přenášeny do počítače, který hodnotí terén a intenzitu šlapání. V režimu Auto, počítač nastavuje odpružení do správné polohy, aby zajistil ideální pozici pro jezdce.

Maximální reaktivita

Celý proces trvá jen desetinu sekundy (doba potřebná pro zadní kolo, aby dospělo do pozici předního kola
při jízdě 36 km / h). Je to velmi rychlé, zadní odpružení se přizpůsobuje terénu, vzhledem k poloze předního kola v rekordním čase.

Je-li detekovaná větší překážka na vidlici, odpružení se otevře automaticky ještě před tím, než zadní kolo se dostane k překážce.

Výsledek: můžete se 100% soustředit na jízdu, kolo se nastavuje optimálně!

3 pozice, 2 režimy

Odpružení má 3 polohy: otevřenou, střední a zamčenou.

Existují dva způsoby, jak můžete používat systém: v manuálním režimu, kdy jezdec zvolí pozici odpružení pomocí tlačítka na počítači, a v automatickém režimu, kdy počítač dělá všechno!

V níže uvedené tabulce můžete vidět, jake nové funkce má e: i Shock Auto a jaké jsou stavy LED diody v závislosti na zvoleném režimu a poloze odpružení.

Úroveň citilivosti potřebnou ke změně z jedné polohy do druhé (otevřený, střední, uzamčený) je určen citlivostí v automatickém režimu. Tato citlivost (1-3), může být upravena uživatelem, který ji upraví v závislosti na využití kola (cross-country, trail, all-mountain, enduro).

Tento systém je nejcitlivější na 1. úrovni, odpružení je otevřeno (k použití na enduro). Na 3. úrovni bude potřeba k otevření odpružení velmi hrbolatý terén. (vhodné pro cross-country).

E: i Shock Auto se přizpůsobí Vaši jízdě a nastaví  kolo optimálně, bez ohledu na disciplínu a jezdecký styl.

Nový e:i Shock Auto: co se změnilo?

Pro vývoj e: i Shock měli inženýři Lapierru dva cíle: jednoduchost a spolehlivost. V zájmu dosažení těchto cílů, vzali v potaz zkušenosti s první verzí e: i Shock. Nová verze se opravdu zjednodušila pro uživatele. Výsledkem je diskrétní systém, který splývá s kolem.

– hlavní rozdíl ve vývoji se týká zjednodušením rozhraní; umístili jsme systém do kokpitu (umožňují přidání GPS a dalších zařízení), a dokázali jsme zlepšit vzhled.
– odstranění obrazovky ovládání
– odstranění příkazů na řidítkách
– počítač na řídítkách (v souladu se siluetou kola), jedno ovládací tlačítko a jedna LED dioda pro signalizace režimu
– odstraněn magnet na předním kole
– baterii byl vymyšlen nový design, který je více kompaktní a umožňuje využití držáku na láhev
– naši inženýři vylepšili konektory pro zjednodušení montáže a udržby

Nový e: i Shock Auto bude jako standart u Spicy týmu a jako volitelný doplněk u všech Spicy, Zesty AM, Zesty TR a XR modelech.

Další výhoda e: i Shock Auto: s tlumičem SAG s 30% otevření, e: i Shock Auto s odpružením 25% ve středním nastavení a 22% odpružení v zamčeném. Proto je Vaše kolo mnohem pohodlnější při sjezdech a také extrémních výjezdech.

U Lapierre MTB s e: i Shock Auto je odpružení řízeno automaticky. Díky tomu bude Vaše kolo vždy v optimálním prostředí. Největší výhodou je jednoduchost!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.