Dne 17. - 18. 11. zavřeno

AEROSTORM (ROAD)

AEROSTORM

 

Aerostorm

Nebojuj s větrem, jezdi jako on!

Aerostorm existuje jen pro jediný účel, závodit s časem v časovkách. Za tímto účelem jsme spojili všechny naše znalosti v oblasti aerodynamiky, abychom dokázali co nejvíce zrychlit.

Rám Aerostorm byl vyvinut s firmou ACE (Aero Concept Engineering). Specialisté na aerodynamickou optimalizaci dynamiky používají Computational Fluid (CFD) a větrné testovací tunely. ACE je zodpovědný za velké množství informací, které se využívají také ve Formuli 1 a lyžování, stanovují standardy ve svém oboru!

Po 3 měsících testování a výpočtu, během nichž se optimalizoval každý prvek rámu mohl být 3D model dokončen a produkován. Testování ve větrném tunelu pak umožnilo ověřit finální verzi rámu Aerostorm.

Konečný výsledek: rám s dokonalým aerodynamickým profilem. Aerostorm navrhl standard pro časovky a triatlon. Vyzkoušeno a testováno v posledních několika sezónách od týmu FDJ.fr. Aerostorm je zbraň, kterou potřebujete pro boj s větrem!

Technické vlastnosti:

– vyhrazený pro časovku a triatlon
– Kamm – ocas dolů trubka a sedlová trubka (křídlo profil se zkrácenou odtokovou hranou)
– nejlepší možný kompromis tuhost / hmotnost / aerodynamika
– nejlepší možný výkon při bočním větru (žádné turbulence)
– nová vidlice s aerodynamickým profilem a plně integrovanými brzdy
– Shimano aero zadní brzda
– zcela integrovaný sedlová trubka jako rozšíření horní rámové trubky, 100% Carbon 2-dílny (nahrazuje předchozí hliník), k dispozici ve 4 délkách
– aerodynamická vertikální sedlovka pro aerodynamickou pozici jezdce ( hodně dopředu), bez ohledu na velikost jezdce
– 2 verze jsou k dispozici pro 3 různé typy, v závislosti na disciplíně
– krátký typ (sedlo dopředu): velmi aerodynamický, ale fyzicky omezující pozice – časovka, časované sprinty
– dlouhý typ (sedlo v zadu) : méně aerodynamická pozice, vhodnější pro vytrvalostní – triatlon, ironman
– integrovaná svorka na sedadlo
– horizontální zadní vidlice pro umožnění nastavení polohy kola a minimalizaci mezery mezi sedlovou trubkou a pneumatikou (příliš velká mezera vytváří oblast turbulence za sedlovou trubkou, což snižuje aerodynamický výkon kola)
– 1 “1/8 až 1″ 1/2 kuželovitá hlavní trubka pro větší tuhost bez ztráty aerodynamiky
– kompletně vnitřní vedení kabelů skrz dřík (žádná viditelná kabeláž mezi říditky a rámem)
 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.