V soboty neděláme servisy na počkání, nelze z technických důvodů. Děkujeme za pochopení.
 

Camelbak Aurora

 

AURORA™
Dámské

Lehký malý dámský batoh nabízí externí plnění, nastavitelný hrudní pás, reflexní prvky, Tube Trap a organizér. Zkrácený zádový panel.

Dostupnost Skladem
1 699 Kč
   
Kód produktu 0007812
Výrobce Camelbak
Stránky výrobce international.camelbak.com
Kategorie Batohy
Záruka 2 roky
 


REZERVOÁR 2,5 l (Crux™)
ZÁDOVÝ SYSTÉM Air Mesh
ÚLOŽNÝ PROSTOR 2,5 l
VÁHA 0,22 kg
POJME nářadí, pumpičku, duši, peněženku, klíče, svačinu

Podobné produkty

Pohlaví Dámské

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní mohou vkládat příspěvky. Prosíme, přihlaste se nebo se registrujte .

Nevyplňujte toto pole:

První předchůdce dnešních batohů CamelBak vznikl v roce 1988 při cyklistickém závodě na 100 mil HotterN´ Hell, který se konal v americkém Texasu. Jeden ze závodníku Michael Eidson se po dlouhém přemýšlení rozhodl vyřešit hydrataci v srpnovém horku zcela originálním způsobem. Využil toho, že byl civilním zaměstnáním záchranář a na závod si donesl infuzní vak, který si vypůjčil v sanitce. Naplnil ho vodou, schoval do ponožky, strčil do zadní kapsy dresu, hadičku si přehodil přes rameno a připnul kolíčkem na prádlo. Co na tom, že se mu ostatní závodníci smáli. První hands free hydratace byla na světě. Nikdo tenkrát netušil, do jaké podoby se tento vynález vyvine a jak ovlivní outdoorové sportovce po celém světě.

Po pár závodech Eidson zjistil, že po pitných vacích je mezi cyklisty velká poptávka a tak se rozhodl jít této příležitosti naproti. Během několika měsíců vyvinul zcela nový vak, který potom začal od roku 1990 prodávat do cyklistických obchodů. Zdaleka se ještě nejednalo o tak pohodlný a funkční batoh, jakým je CamelBak dnes, ve skutečnosti se zase tolik nelišil od původního infuzního vaku v ponožce. Přesto jeho popularita rychle narůstala.

Prvním obchodním zástupcem se stal další z cyklistických závodníků Jeff Wemmer. A byl to skutečně pracovník, který byl pro firmu pravým požehnáním. Objížděl cyklistické prodejce na svém motocyklu BMW a protože byl v počátcích budget firmy velmi malý, aby mohl na svých cestách po Spojených Státech nocovat každý den v hotelu, tak většinou přespával pod širákem. Jeffovi se dařilo dělat z obchodníků nadšence, kteří produkty CamelBak potom dále prodávali svým zákazníkům.

Úspěch značky a jejich inovativních produktů byl bezpochyby ovlivněn výrazným nárůstem popularity horských kol. Bikeři ocenili, že nemusí pouštět řídítka, když se potřebují napít a projíždí zrovna technicky náročným terénem. Postupně si ale CamelBak oblíbili i další sportovci - běžci na lyžích, skialpinisté, horolezci, vysokohorští turisté...

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.